'La punta del moll' de Sant Feliu de Guíxols







Hi ha coordenades que formen part de la teva constel·lació personal. Llocs que defineixen el teu territori emocional i físic. Sant Feliu de Guíxols és un d'aquests espais. Habitar-lo m'ha ensenyat moltes coses i m’ha fet créixer. M'ha obert una paleta de colors amb tonalitat mediterrània des del blau marí més profund fins al blau cel mas lluent. M'ha fet aprendre paraules tan nostrades com 'prenda' o 'gamatzem', descobrir-hi infinitat de noms de peix, pintar balenes a les parets de la Biblioplatja, tastar els raviolis cremosos de gamba, brindar amb Bonet i sentir la salabror del mar a velocitat de motocicleta.

Una ciutat alçada a 'brana de marc' on entremig d'atzavares i buguenvíl·lies hi he descobert un paisatge de persones úniques, amics ganxons que també em constel·len i m'enllacen en aquest punt concret de l'Empordà.

Gràcies Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols i Núria Cherta per convidar-me a interpretar la ciutat en forma de traç i color, un encàrrec que el transformo en una festa d'agraïment particular al lloc. Gràcies Marc Calvet per pensar la idea i insistir-me perquè ho féssim plegats.

Aquesta il·lustració és la primera de la col·lecció i correspon a ‘La punta del moll’ un recorregut que he fet moltes vegades, sempre m’ha semblat que caminar fins al far agafa un punt poètic i de llum d’horitzó.

Tant de bo us agradi!

💚

Ajuntament de Sant Feliu de Guíxols
Dosis Studio