Mi Primer Verso





































Avui estic nerviosa i mentre escric em tremola el pols!
Just m'ha arribat una capsa amb el nou llibre ‘Mi Primer Verso’ amb el que he estat treballant tot l'estiu. De cop totes les pàgines i il·lustracions t'arriben enquadernades en forma de llibre i sents que allò que has estat fent és de debò.
L'emoció és gran, perquè ha sigut un projecte llarg i intens amb el repte de fons d'interpretar i posar colors a tot de poemes clàssics de la literatura espanyola.
Aquest dijous 14 de novembre arribarà a les llibreries i aquí, l'aniré compartint!

Moltes gràcies a Pengui Random House per fer-me aquest encàrrec i sobretot a l'editora Ada Soler, per fer-ho tot tan fàcil a l'hora d'anar-lo creant.

. . .

Hoy estoy nerviosa y mientras escribo me tiembla el pulso!
Justo me ha llegado una caja con el nuevo libro 'Mi Primer Verso' con el que he estado trabajando todo el verano. De golpe todas las páginas e ilustraciones te llegan encuadernadas en forma de libro y sientes que lo que has estado haciendo es de verdad.
La emoción es grande, porque ha sido un proyecto largo e intenso con el reto de interpretar y poner colores a poemas clásicos de la literatura española.
Este jueves 14 de noviembre llegará a las librerías y aquí, lo iré compartiendo!

Muchas gracias a Penguin Random House por hacerme este encargo y sobre todo a la editora Ada Soler, para hacerlo todo tan fácil mientras se estaba creando.