Feliç 2020!

























Avui encetem un nou cicle, un nou començament. Per alguns d'una manera rutinària i per altres envoltat de simbolismes.
Us desitjo un 2020 transformador on aprenguem a mirar-nos al mirall amb un somriure i que ens puguem veure a través del reflex dels altres. Un any per ser més autèntics lluny de les convencions i construccions pensades que ens allunyen de les nostres certeses. Un any ple d'amor propi per perdre la por i poder mirar lluny. Un any per escoltar la nostra veritat, aquella veu que surt d'algun lloc d'endins i que et parla de tu cap a tu. Un any ple de moments oportuns. Un any per deixar de ser turistes de la nostra vida per convertir-nos en autèntics habitants.
Un any per SER.
Feliç 2020!

. . .

Hoy comenzamos un nuevo ciclo, un nuevo inicio. Para algunos de una manera rutinaria y por otros rodeado de simbolismos.
Os deseo un 2020 transformador donde aprendamos a mirarnos al espejo con una sonrisa y que nos podamos ver a través del reflejo de los demás. Un año para ser más auténticos lejos de las convenciones y construcciones pensadas que nos alejan de nuestras certezas. Un año lleno de amor propio para perder el miedo y poder mirar lejos. Un año para escuchar nuestra verdad, aquella voz que sale de algún lugar de adentro y que te habla de ti hacia ti. Un año lleno de momentos oportunos. Un año para conseguir dejar de ser turistas de nuestra vida para convertirnos en auténticos habitantes.
Un año para SER.
Feliz 2020!

. . .

Ilustración del poema 'La vida es sueño' de Calderón de la Barca que pertenece al libro Mi Primer Verso publicado por Penguin Random House.